Czy start-up potrzebuje PRu?

Czy start-up potrzebuje PRu?

fot. Pixabay.com Zacznijmy od tego, czym PR w ogóle jest. To o tyle istotne, że na przestrzeni ostatnich lat działania PRowe zmieniły się tak, jak zmieniło się nasze otoczenie (pamiętasz, jak komunikacja i media wyglądały jeszcze 15 lat temu? Właśnie.) PR to nie tylko...
Zostań swoim PRowcem – po co do mediów?

Zostań swoim PRowcem – po co do mediów?

Wśród wielu osób pokutuje przekonanie, że dostać się do mediów to największe szczęście, remedium na wszelkie zło i jedyne słuszne rozwiązanie, gdy chcemy rozruszać swój biznes. Prawdę mówiąc i tak, i nie. Dlaczego?   Media mają dużą siłę oddziaływania. Wiem, to...
Zostań swoim PRowcem

Zostań swoim PRowcem

Prowadzenie w ostatnim czasie wielu spotkań dało mi okazję do poznania niesamowitych kobiet. Wiele z nich ma swoje mniejsze czy większe biznesy, robi czasem niewyobrażalne rzeczy. Są specjalistkami, mają olbrzymią wiedzę.  Większość z nich nikomu o tym nie mówi....
11 podpowiedzi, jak dać się zauważyć dziennikarzom

11 podpowiedzi, jak dać się zauważyć dziennikarzom

Photo credit: NS Newsflash / Foter / CC BY Kolejny odcinek cyklu PRowego o tym, jak dobrze współpracować z mediami. Tym razem w 11 krokach podpowiem Wam, jak dać się zauważyć dziennikarzom, zwłaszcza lokalnym. Często się zdarza, że przygotowujemy fajne wydarzenie,...
8 zasad jak przygotować się do wywiadu w radiu

8 zasad jak przygotować się do wywiadu w radiu

Photo credit: curtis.kennington / Foter / CC BY Niemal za każdym razem, gdy spotykam kogoś nowego i przedstawiam się – mówię o tym, co robię, a zwłaszcza o pracy w radiu, pada pytanie: Jak się przygotować do wywiadu w radiu? Jak mam mówić? Co mam robić?...