KLĄTWA WIEDZY. JAK JEJ NIE ULEC

KLĄTWA WIEDZY. JAK JEJ NIE ULEC

Każdy ekspert zmaga się z klątwą wiedzy. To zawodowa przypadłość ludzi, którzy się na czymś dobrze znają. Wśród nich najczęściej ulegają jej autorzy tekstów. Dlaczego? Bo nie widzą reakcji czytelników. Są pozbawieni tych wszystkich sygnałów, na które zwracamy uwagę...
TEKST DOBRZE WIDZIANY – CZYLI JAKI?

TEKST DOBRZE WIDZIANY – CZYLI JAKI?

Teksty internetowe konkurują o naszą uwagę. Co zrobić, żeby już na starcie miały przewagę? Spraw, żeby wpadały w oko. Zobacz, co poprawia ich wygląd i zachęca do czytania. Krótkie zdania Złożone z 12-15 wyrazów albo, jak wolą niektórzy copywriterzy, z 24-30 sylab. Nie...
W czerwcu odkryłam

W czerwcu odkryłam

Nie masz czasem wrażenia, że żyjesz w bańce informacyjnej? Że tak bardzo jesteś zakotwiczony w branży, w której pracujesz, że informacje spoza niej wydają się być informacjami spoza świata? I często do Ciebie w ogóle nie docierają…   Ja tak mam. Dlatego...
WEBWRITING. PISZ JAK EKSPERT

WEBWRITING. PISZ JAK EKSPERT

Jesteś ekspertem, znasz się na rzeczy. Masz wiele do powiedzenia. Gorzej z pisaniem. Jak się do tego zabrać? Oto 22 wskazówki, dzięki którym zaczniesz pisać jak ekspert.   1. Pamiętaj o klątwie wiedzy Już na wstępie przyjmij, że wiesz więcej niż Twoi czytelnicy....