Masz swoją firmę lub intensywnie myślisz o jej założeniu.

Jesteś ekspertem i chcesz się dzielić swoją wiedzą z innymi.

Chcesz trafić do szerszej publiczności, ale nie wiesz, jak.

Obawiasz się, że koszty obsługi agencji PRowej przekroczą Twój budżet.

Chcesz jednak coś zrobić. TYLKO CO?

[dropshadowbox align=”center” effect=”lifted-both” width=”auto” height=”” background_color=”#cdc8ce” border_width=”1″ border_color=”#dddddd” ] ZACZNIJ OD WARSZTATÓW![/dropshadowbox]

 

Brand journalism jest jednym z ważniejszych zadań w każdej, nawet najmniejszej firmie. Odchodzimy od pisania nudnych informacji prasowych, za to zaczynamy opowiadać historie. Wzbudzamy emocje, tworzymy atmosferę, zaciekawiamy sobą, swoim projektem, misją, ideą…

Aby jednak tego dokonać, trzeba wiedzieć, jaką historię masz do przekazania. Jakie wartości są dla Ciebie ważne? Do kogo mówisz? Na pewno nie do wszystkich!

Musisz też zdać sobie sprawę z tego, czym się wyróżniasz, co czyni Ciebie, Twoją usługę czy produkt wyjątkowym? Dlaczego ktoś miałby Ciebie wysłuchać?

 

A potem trzeba

[dropshadowbox align=”center” effect=”lifted-both” width=”auto” height=”” background_color=”#cdc8ce” border_width=”1″ border_color=”#dddddd” ] DZIAŁAĆ![/dropshadowbox]

Jednak to działanie musi być przemyślane. Czy wiesz, w jaki sposób dotrzeć do dziennikarzy? Jakie kanały komunikacji są dostępne? Które z nich są dla Ciebie najlepsze? Co zrobić, by Cię usłyszano?

O tym wszystkim porozmawiamy podczas warsztatów “Bądź swoim PRowcem. Brand journalism dla Ciebie”

 

[dropshadowbox align=”center” effect=”lifted-both” width=”auto” height=”” background_color=”#cdc8ce” border_width=”1″ border_color=”#dddddd” ] DLA KOGO[/dropshadowbox]

Dla menadżerów, przedsiębiorców, freelancerów, PRowców, osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie.

 

[dropshadowbox align=”center” effect=”lifted-both” width=”auto” height=”” background_color=”#cdc8ce” border_width=”1″ border_color=”#dddddd” ] PROWADZENIE[/dropshadowbox]

JOANNA CIEŚLAK

Joanna Cieslak

Lubi o sobie mówić, że jest zwierzęciem medialnym. Od kilkunastu lat związana z mediami – zarówno od strony dziennikarskiej, jak i PRowej. Pracowała w radiu jako dziennikarz i prezenter, a 6 ostatnich lat jako szef anteny toruńskiego Radia ZET Gold i bydgoskiego Radia PLUS, kierując zespołami dziennikarzy i prezenterów, nadzorując lokalne anteny radiowe i koordynując działania promocyjne na antenie.

Doświadczenie PRowe zaczęła zdobywać jeszcze na studiach, pracując w Torfarm S.A. (obecnie Neuca). Od tego czasu współpracowała jako konsultant z mniejszymi i większymi firmami, doradzając strategie komunikacyjne i wizerunkowe. Prowadzi konferencje, szkolenia i warsztaty. Jest pomysłodawczynią i organizatorką spotkań „Z biznesem mi do twarzy”.  

Pasjonatka wszelkich zagadnień związanych z tematyką personal brandingu i tworzenia własnej marki, z naciskiem na jej komunikację. Twierdzi, że tylko świadome budowanie swojego wizerunku, wyznaczenie celów i pewność kierunku, w którym chcemy podążać, może nas doprowadzić do sukcesu.

Nałogowo czyta blogi i oczywiście sama pisze. Na www.positivemind.pl porusza tematy m.in. związane z personal brandingiem, mediami, PR-em, biznesem, blogowaniem oraz organizacją pracy. Uwielbia przedsiębiorczych i pełnych pasji ludzi, dlatego chętnie przedstawia ich na łamach bloga.

Prywatnie mama, żona i fanka kryminałów.

 

 

 

 

[dropshadowbox align=”center” effect=”lifted-both” width=”auto” height=”” background_color=”#cdc8ce” border_width=”1″ border_color=”#dddddd” ] INWESTYCJA[/dropshadowbox]

 

90 zł brutto

Pracujemy w grupie maksymalnie 15 osób. O przyjęciu na warsztaty decyduje kolejność wpłat.
Zajęcia odbędą się, o ile zbierze się grupa 8 osób. W przypadku zbyt małej grupy, zajęcia mogą zostać odwołane, a tym osobom, które zrobiły już wpłatę, należność zostanie niezwłocznie zwrócona na konto.

ZAPISZ SIĘ! kontakt@positivemind.pl

UWAGA – DLA GRUP ZORGANIZOWANYCH (MIN. 8 OSÓB) MOŻLIWOŚĆ USTALENIA INDYWIDUALNEGO TERMINU.