Coraz więcej osób występuje w roli konsultanta ds. marki osobistej. Coraz więcej osób jest też zainteresowanych takimi konsultacjami.

Postanowiłam więc przygotować odcinek, w którym zbiorę cechy osoby, która ma Was przeprowadzić przez ten trudny proces.
Przez ostatnie lata napatrzyłam się na osoby, które mylą funkcję mówcy motywacyjnego z konsultantem czy też doradcą ds. marki osobistej i którym wydaje się, ze wystarczy powiedzieć kilka haseł motywacyjnych, by w kliencie nastąpiła magiczna przemiana.

To tak nie działa. Nie wystarczy również wskazać, w jakich miejscach w mediach społecznościowych powinniśmy się pojawić. Budowanie marki osobistej to długi, choć bardzo satysfakcjonujący proces obejmujący wiele obszarów naszego życia.

Zatem jakie cechy powinien mieć konsultant i jak taka konsultacja powinna wyglądać? O tym mówię w 58 odcinku PositiveMind podcast – zapraszam!

Z tego odcinka podcastu dowiesz się m.in.
* Czy konsultant zbuduje Twoją markę osobistą?
* Jak współpraca z konsultantem może wpłynąć na twoją strategię komunikacji?
* Jakie cechy konsultanta są ważne, abyście odnieśli sukces ze współpracy?
* Jakich konsultantów unikać?
* Czego spodziewać się po konsultacjach?


SŁUCHAJ NA ITUNES, STITCHER I SPOTIFY

Podcastu możesz posłuchać w aplikacjach iTunesStitcherSpotify i większości pozostałych odtwarzających podcasty. Możesz także słuchać bezpośrednio na tej stronie . A jeśli wolisz Youtube, zapraszam Cię tutaj.

Poświęć proszę chwilę i podziel się swoją opinią w aplikacji iTunes i Stitcher. Udostępnij ten odcinek także innym osobom, by miały możliwość go posłuchać. Dziękuję!

Do usłyszenia,
Joanna Cieślak