Nie wystarczy po prostu wiedzieć, że markę osobistą powinno się budować. Nie wystarczy przekonanie, że media społecznościowe są do tego doskonałym narzędziem. Trzeba wiedzieć jaki jest cel budowania naszej marki i jakie konkretne kroki powinniśmy podjąć, by zbudować silną, autentyczną markę osobistą.

Marka osobista jest korelacją między tym, w jaki sposób postrzegają nas inni i jak postrzegamy siebie. Jest wrażeniem, które chcemy wywierać na innych, ale które nie bierze się z powietrza, nie jest wymyślone, ale jest częścią nas – naszych wartości, umiejętności, wiedzy i doświadczenia.

Czy tego chcemy czy nie, markę osobistą budujemy cały czas – bo też cały czas jesteśmy oceniani przez innych. To, w jaki sposób pracujemy, mówimy, negocjujemy, jak i czy w ogóle bronimy swojego zdania, jakimi wartościami się kierujemy… Można puścić wodze i pozwolić wydarzeniom po prostu się dziać. Ale można też mieć kontrolę nad swoją marką i sprawić, by to, co dla nas jest ważne, było jasno komunikowane naszym odbiorcom i pozostawało w ich głowach.

Co nam daje strategia marki osobistej?


* jasność dotyczącą CELU naszych działań
* określenie naszego “dlaczego”
* zdefiniowanie swojej niszy
* określenie najlepszych kanałów do budowania marki
* zdefiniowanie taktyk – konkretnych kroków do osiągnięcia celu.

Posłuchaj podcastu PositiveMind Radio lub obejrzyj wideo! (poniżej)

SŁUCHAJ NA ITUNES, STITCHER I SPOTIFY

Podcastu możesz posłuchać w aplikacjach iTunesStitcherSpotify i większości pozostałych odtwarzających podcasty. Możesz także słuchać bezpośrednio na tej stronie . A jeśli wolisz Youtube, zapraszam Cię tutaj.

OBEJRZYJ FACEBOOK LIVE

W tym nagraniu możesz zobaczyć także prezentację, która posłużyła mi do przygotowania odcinka.


Poświęć proszę chwilę i podziel się swoją opinią w aplikacji iTunes i Stitcher. Udostępnij ten odcinek także innym osobom, by miały możliwość go posłuchać. Dziękuję!
Dajcie znać, jak odbieracie taką bardziej intymną formę nagrania.
Do usłyszenia,
Joanna