tel. 502 260 479 joanna@positivemind.pl

 Wspólnie z renomowaną i znaną na rynku firmą szkoleniową Profit Brand zapraszam do udziału w szkoleniach dla małych i średnich przedsiębiorców, menadżerów, freelancerów, specjalistów ds. public relations i innych osób, odpowiedzialnych za komunikację w firmie.

   

SZKOLENIE: ZOSTAŃ SWOIM PR-OWCEM. DZIAŁANIA PUBLIC RELATIONS DLA MIKRO, MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM

SZKOLENIE DWUDNIOWE. DOSTĘPNE TERMINY W 2017r.:

4-5.04.2017
3-4.07.2017
16-17.10.2017

Masz swoją firmę lub intensywnie myślisz o jej założeniu. Jesteś ekspertem i chcesz się dzielić swoją wiedzą z innymi. Chcesz trafić do szerszej publiczności, ale nie wiesz, jak. Obawiasz się, że koszty obsługi agencji PRowej przekroczą Twój budżet. Chcesz jednak coś zrobić. TYLKO CO? Szkolenie „Zostań swoim PRowcem. Działania public relations dla mikro, małych i średnich firm” przeznaczone są dla właścicieli firm, menadżerów, PRowców, freelancerów i osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie.
Podczas dwudniowego szkolenia poznasz aktualne trendy w obszarze public relations, dowiesz się, jak internet i era mobilna wpłynęła na działania PRowe, nauczysz się działać w rzeczywistości nowych mediów, poznasz potrzeby dziennikarzy, stworzysz własne centrum informacyjne. Dowiesz się także, jak dotrzeć do dziennikarzy, odpowiednio dobrać media, stworzyć informację prasową. Poznasz zasady wykorzystywania storytellingu w działaniach PR, dowiesz się, czym jest brand journalism, nauczysz się wykorzystywania nowych treści (wideo, grafika, dźwięk), poznasz tajniki SEO PR. A na koniec omówimy zasady mierzenia skuteczności kampanii PR. ZAPISY I SZCZEGÓŁY SZKOLENIA: http://profitbrand.pl/oferta/szkolenia/public-relations-dla-malych-srednich-firm/  


SZKOLENIE: BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ PRZEDSIĘBIORCY I EKSPERTA  SZKOLENIE DWUDNIOWE. DOSTĘPNE TERMINY W 2017r.:

10-11.05.2017
27-28.08.2017
7-8.11.2017

Podczas szkolenia dowiesz się, jak istotna jest konsekwentnie i świadomie budowana marka osobista. Zdefiniujesz swoją markę, opracujesz strategię komunikowania, przygotujesz plan codziennej pracy nad własną marką, nauczysz się, jak wykorzystać media społecznościowe podczas budowania marki osobistej, określisz grupy odbiorców dla swoich komunikatów, a także dowiesz się, jak komunikować otoczeniu zmiany związane z Twoją marką (nowe projekty, praca itp.) Dowiesz się także, czym jest i jak wykorzystywać w swoich działaniach charyzmę, zrobisz analizę konkurencji, wykorzystasz storytelling w budowaniu marki, przygotujesz swój elevator pitch. Nauczysz się wykorzystywać media nowoczesne i tradycyjne w budowaniu marki osobistej. Poznasz także podstawy wystąpień publicznych i zarządzania kryzysowego.

Szkolenie przeznaczone jest dla przedsiębiorców, freelancerów, menadżerów i pozostałych osób chcących budować markę osobistą eksperta.

ZAPISY I SZCZEGÓŁY SZKOLENIA: http://profitbrand.pl/oferta/szkolenia/marka-osobista-przedsiebiorcy-eksperta/    


 

SZKOLENIE: STORYTELLING – PRZYCIĄGNIJ KLIENTÓW DZIĘKI OPOWIADANIU HISTORII

  SZKOLENIE DWUDNIOWE. DOSTĘPNE TERMINY W 2017r:
7-8.06.2017
4-5.09.2017
4-5.12.2017

Apple, Ford, Lego, Coca Cola, Ikea – co łączy te marki? Każda z nich stosuje storytelling, sprzedając swoje produkty. Nasz mózg jest tak skonstruowany, że lubi słuchać historii. Dzięki zaangażowaniu i wywoływaniu emocji u odbiorców, nasz przekaz na dłużej pozostaje w ich pamięci. Dzięki szkoleniu dowiesz się jak budować wciągające opowieści, wykorzystując monomit, archetypy i wybierając odpowiednią narrację. Przeanalizujesz, jak robią to najwięksinajlepsi. Nauczysz się wykorzystywać storytelling w biznesie, zarządzaniu ludźmi oraz budowaniu marki osobistej.  

ZAPISY I SZCZEGÓŁY SZKOLENIA: http://profitbrand.pl/oferta/szkolenia/storytelling-przyciagnij-klientow-dzieki-opowiadaniu-historii/


SZKOLENIE: EMPLOYER BRANDING – JAK STWORZYĆ SILNĄ MARKĘ PRACODAWCY

SZKOLENIE DWUDNIOWE. DOSTĘPNE TERMINY W 2017r:

12-13.06.2017
10-11.09.2017
12-13.12.2017

Podczas szkolenia poznasz najnowsze trendy w budowaniu marki pracodawcy. Zapoznasz się z zasadami employer brandingu wewnętrznego i zewnętrznego, które pomogą Ci pozyskać najlepszych pracowników na rynku. Dowiesz się, jak komunikować wartości marki w nowych mediach i jak stworzyć strategię employer brandingową.

ZAPISY I SZCZEGÓŁY SZKOLENIA: http://profitbrand.pl/oferta/szkolenia/employerbranding-silna-marka-pracodawcy/


SZKOLENIE: JAK ZAPLANOWAĆ I ZORGANIZOWAĆ KONFERENCJĘ Z OGRANICZONYM BUDŻETEM

SZKOLENIE DWUDNIOWE. DOSTĘPNE TERMINY W 2017r:

16-17.05.2017
24-25.08.2017

Jeśli chcesz zorganizować konferencję lub dostałeś takie polecenie od przełożonego, jednocześnie masz ograniczony budżet, wiesz, że nie będzie to łatwe zadanie. Na szczęście, można zorganizować świetną konferencję także wtedy, gdy nie dysponujemy wielkimi środkami. Podczas szkolenia poznasz zasady organizowania konferencji, współpracy z partnerami, pozyskiwania mediów oraz wykorzystywania do promocji mediów społecznościowych.

ZAPISY I SZCZEGÓŁY SZKOLENIA: